thrm

Straight outta Agga!

vrijdag, juli 06, 2007

Geslaagd !

Jullie hebben al een tijd niks meer gehoord van mij en dat heeft alles te maken met de drukke examenperiode en daarnaast mijn luiheid. Ondertussen ben ik al terug van mijn examenreis, waar ik ook mijn definitieve uitslag gehoord heb. Omdat ik een herexamen voor Natuurkunde 1,2 moest doen, waar ik in eerste instantie een 5,0 voor gehaald had. Nadat ik eerst gesmst werd dat de uitslag binnen was en ik mijn moeder kon bellen, wilde ik uiteraard mijn moeder bellen. En juist op dat moment lag het netwerk eruit in Evian (ja, dat dorpje van het water). 15 zenuwslopende minuten later had ik dan toch mijn moeder aan de lijn die het verlossende bericht overbracht. En zo zat ik voldaan om half 11 s'ochtends met een koud biertje in mijn hand. Hieronder staat mijn uiteindelijke lijst. De eerste kolom van cijfers staat voor het schoolexamen, de tweede kolom voor mijn centrale examen, de derde het gemiddelde van deze 2 en de laatste kolom het afgeronde cijfer wat uiteindelijk op mijn examenlijst terecht zal komen.
P.S. Patrick, Randhir, Kelly, Jos, Ayda en Noni, vergeet die bieries niet !


4 Comments:

  • At 5:44 p.m., Anonymous Anoniem said…

    DOPSTEEEEEEEEE
    harde lijst!!

     
  • At 6:08 p.m., Blogger Unknown said…

    Gefeliciteerd!

    en nee ik vergeet je bierie niet

     
  • At 8:09 a.m., Anonymous Anoniem said…

    een 6 voor nederlands, dat krijg je nou met die rapmuziek.

     
  • At 5:58 p.m., Anonymous Anoniem said…

    After getting more than 10000 visitors/day to my website I thought your thrm.blogspot.com website also need unstoppable flow of traffic...

    Use this BRAND NEW software and get all the traffic for your website you will ever need ...

    = = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

    In testing phase it generated 867,981 visitors and $540,340.

    Then another $86,299.13 in 90 days to be exact. That's $958.88 a
    day!!

    And all it took was 10 minutes to set up and run.

    But how does it work??

    You just configure the system, click the mouse button a few
    times, activate the software, copy and paste a few links and
    you're done!!

    Click the link BELOW as you're about to witness a software that
    could be a MAJOR turning point to your success.

    = = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

     

Een reactie posten

<< Home