thrm

Straight outta Agga!

vrijdag, maart 23, 2007

Toetsweken.

Nu ik weer aan de vooravond sta van een drukke dossiertoetsweek, hopelijk mijn laatste, besef ik dat ik te laat ben begonnen met leren. En ik moet zeggen dat dit verschijnsel me niet geheel onbekend is, tot veel meer dan 20 uren slaap kom ik in dit soort weken dan ook zelden. Na 1 of 2 keer zoiets meegemaakt te hebben, zul je er toch wel van geleerd hebben, zou je denken. En ja, ik heb er ook wel degelijk van geleerd, want een belangrijke toetsweek vergt natuurlijk een goede voorbereiding. Waar die voorbereiding bij anderen zich uit in het ver van te voren beginnen te leren, is dit bij mij niet het geval. Nee, ik pak dit soort zaken anders aan: op de middagen die ik vrij maak om te gaan leren kijk ik de nieuwe South Park, luister ik de nieuwste albums, douche ik extra lang en loop een beetje doelloos rond door het huis. Om deze verloren tijd in te halen, heb ik ook een oplossing. Met nog geen half uurtje werk win ik vele uren terug: een 24-tray Red Bull. Met dank aan de AHXL die hem voor maar 20 euro de deur uit doet, uiteraard wel alleen op vertoon van je bonuskaart.

Dossiertoetsweek, here I come!

1 Comments:

  • At 3:00 p.m., Anonymous Anoniem said…

    hahahha de kenerie he ouwe

    ikga kapot om de verhaaltje!!

    succes maar in de toetsweek met die redbulla's!!

    de vrindeleikste groetjes
    Edgar de dopste

     

Een reactie posten

<< Home