thrm

Straight outta Agga!

woensdag, december 27, 2006

Albums van het Jaar: Nummer 6

Clipse - Hell Hath No Fury
Bij mij sloeg begin 2006 de twijfel erin of het producersduo The Neptunes (Pharrell Williams en Chad Hugo) het nog wel konden. Toen Pharrells soloplaat In My Mind verscheen was ik al bijna overtuigd dat ze hun beste tijd gehad hadden.. Totdat het 2e album van Clipse Hell Hath No Fury verscheen. Het album staat vol met rauwe, harde beats en de 2 coke-rappers van Clipse weten daar wel raad mee wat zorgde voor een lekker doordenderend album. De vele verwijzingen naar hun drugdeal verleden storen nauwelijks en leveren zelfs af en toe leuke wordplay op: "The news call it crack, I call it Diet Coke". De dreigende muziek past goed bij de stijl van Clipse en tracks als Chinese New Year komen daardoor geloofwaardig over. Positieve boodschappen brengen ze weliswaar niet, maar geef ik daar om? Nee! BRAGG BRAGG kekekeket!

Beste nummers: Momma I'm Sorry, Hello New World en Chinese New Year
Videoclip Mr Me Too: http://www.youtube.com/watch?v=Y1ipGi3bN-o
Videoclip Wamp Wamp: http://www.youtube.com/watch?v=3zZl37C9pMs

2 Comments:

  • At 2:39 p.m., Anonymous Anoniem said…

    EINDELIJK gereleased!! Zolang op moeten wachten en dan maar 12 tracks :S!!! Goed die 12 tracks zijn wel dope

     
  • At 4:55 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ik heb t nog te weinig geluisterd.. maar ik vond t de eerste keren een dope album

     

Een reactie posten

<< Home