thrm

Straight outta Agga!

zondag, december 24, 2006

Albums van het Jaar: Nummer 8

John Legend - Once Again
Het tweede album van John Legend Once Again verschilt in veel opzichten van zijn debuut Get Lifted. Zo was Kanye West op het eerste album nog hofleverancier qua beats, op dit album is nog maar 1 nummer van zijn hand en dat is duidelijk te horen. Voor liefhebbers van Get Lifted, waar ook ik toe behoor, was Once Again dan ook in eerste instantie een bittere pil. Het klonk als een aaneenschakeling van slappe en kleffe nummers. Een week nadat het album uitlekte, gaf ik em nog een kans.. En ineens hoorde ik dat de nummers helemaal niet zo slap en klef zijn maar ijzersterk. Black Eyed Peas-producer will.i.am produceerde ook een aantal nummers en deed dit met verve. Wanneer de muziek je eenmaal te pakken, heeft schreeuwt het om vaker gehoord te worden totdat je het van voor tot achter kent. Nu, een paar maanden na de release, moet ik erkennen dat dit album zelfs beter is dan Get Lifted.

Beste nummers: Each Day Gets Better, PDA & Slow Dance
Videoclip Save Room: http://www.youtube.com/watch?v=R8nauSOou18
Videoclip Heaven: http://www.youtube.com/watch?v=N5ScsXFSP1U

2 Comments:

  • At 2:40 p.m., Anonymous Anoniem said…

    Vergeleken met het 1e album vind ik dit album gewoon drama...

     
  • At 4:53 p.m., Anonymous Anoniem said…

    ik vind dit een geweldig album!!
    lekker voor in de late uurtjes op een avond in t weekend

     

Een reactie posten

<< Home